palawan-heleen.reismee.nl

Cultuurshock

Gisteren ben ik rond 14.30 uur opgehaald. Na enige vertraging omdat we een lekke band hadden, via de luchthaven , tankstation en tenslotte nog een tree eieren bij supermarkt dan toch richting Aborlan. In de Van: Bridget uit Australië, David en Eddie uit de USA, Laura en Olivia uit Denemarken . Ook Ronnie, de dubbelganger van Forrest Gump, hij praat zo en beweegt zo. Na 2 uur rijden kwamen we in Tigman, ik dacht : O my God , dit zie je normaal alleen in Films. Huisjes die bijna omvallen, maar goed dat de tyfoons hier niet waaien .

Ik heb een private room! Zo blij, want de anderen slapen met 6 op wankele stapelbedden .

Er zijn 28 vrijwilligers. Uit verschillende landen, Ierland Noorwegen etc. 2 meiden uit Nederland . Zij gaan ook naar het ziekenhuis.

Vandaag inttodah gehad. En een simkaart gehaald! Er is geen internet of iets dergelijks hier emzeker geen WiFi.

Maaltijden met alle vrijwilligers. Ochtend om 8 uur: gebakken ei en klefbrood en banaantjes.

Middag; 12 uur rijst met sperziebonen en kip. Smakelijk.

Avond; pompenbrood met pasta.

Vanmiddag hebben we een workshop gehad om daken te bekleden!grappig!

Nu weer relaxed. Simkaart gehaald voor contact met de wereld!

Ik zit aan zee aan het strand, de zee is vol met kwallen, dus moet ik wachten tot ik vrijdag weer in mijn hotel ben in puerto privesa voor het weekend.

Morgen nieuwe verhalen vanuit T ziekenhuis!

Doei!??

Reacties

Reacties

Lieke, Lia, Elle - team VW

Hoi Heleen. Fijn dat je goed bent aangekomen & heel leuk om zo je eerste indrukken te lezen over Tigman. Heel veel succes in het ziekenhuis! Groetjes

Margreet

Andere beleving als in Vietnam Heleen?

Jacqueline Noorbergen

Wat leuk om zo een stukje met je mee te reizen...

Monique Zuuring

Leuk je reis een stukje mee te maken. Geniet ervan Heleen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active