palawan-heleen.reismee.nl

Het verschil

Afgelopen dagen voeren we van Palawan naar Coron. Met een groep van 13 mensen en 6 personeelsleden gingen we van eiland naar eiland. Mooie stranden, eilanden, koraal en snorkelen waren dagelijks aanwezig! Lekkere maaltijden en goede snacks! We sliepen 3 keer in kleine huisjes en 1 keer in een tentje! We maakten weer kennis met de Bucket douche ! Heerlijke rustige avonden met kampvuurtjes! En ik ben van ern klif gesprongen! Dan moest wel toen ik de zipplijn had gedaan in El nido!

Met de terugvlucht voor de boeg denk je toch nog vaak na over wat het verschil hier is bij de mensen .

Overal waar je komt hangt de visie en missie bij de voordeur! Je weet als bezoeker wat je mag verwachten!

Wie in Nederland weet de visie en missie van zijn of haar werkplek? Ik denk dat iedereen hier precies weet wat er als personeelslid wordt verwacht en andersom!

Ontevredenheid bij werknemers en consumenten kent men hier niet, want het is duidelijk hoe het moet zijn! De afwijking is de kwaliteitsmeter!

Ik ben blij dit weer te hebben mogen ervaren!het rugzakje met ervaringen is weer verder gevuld en helpt weer wat meer relativeren!

Zondag zijn we weer thuis!

Jacqueline Noorbergen

Dank voor het mooie inkijkje tijdens je reis!
Goede terugreis en alvast welkom thuis!!!!!

Anja van den Berg

Mooi Heleen! Reis- Ervaringen gaan je leven lang mee :)
Goede terug reis !

Els

Leuk om elke keer weer een stukje mee te lezen. Goede terugreis !