palawan-heleen.reismee.nl

morgen is het zover

Met iets van een gezonde spanning de werkdag afgesloten. Morgen vertrek ik naar de Filipijnen. De rugzak is gepakt. alles zit erin. Vandaag kwam er nog een collega met een tasje vol met spulletjes voor kindertjes daar, een paar diadeempjes, elastiekjes en speldjes voor in het haar. Vorige week kwam een collega met een tas vol met knuffels en potloodjes. Ik neem het mee voor op het eiland Palawan.

Om 14.30 uur vertrekt mijn vliegtuig. IK heb een tussenlanding en stop in Dubai, waar ik 3,5 rust heb. Ik vlieg dan door naar Manilla. het tijdsverschil is 7 uur. 16.00 uur zaterdag lokale tijd zal ik daar aankomen. Plaatselijke temperatuur ongeveer 34.......

Ik zal om 19 uur plaatselijke tijd aankomen op het Eiland Palawan, waar ik een lekker hotel heb geboekt. Daar zal ik zondag tussen 14 en 15 uur opgehaald worden voor een transfer naar Tigman, waar mijn avontuur begint.

Ik ben er klaar voor!

Reacties

Reacties

Ilse Zuuring

Ik wens je een hele goede reis, bijzondere ervaringen!
Ik zit klaar om mee te genieten via je verhalen!

Margreet

Wat een leuk avontuur weer Heleen. Ik volg je ervaringen heel graag!

Sylvia

Een hele goede reis, Heleen.
Op naar nieuwe avonturen.
Ik ga je volgen!

Elly Vrendenbarg.

Goede reis. En veel succes.

Ankie

Een hele goede reis en veel werkplezier.

Marjon

Hele goede reis Heleen!

Andrea

Yoehoeoeoe vandaag is het zover !!! Goeie reis en heel veel plezier!! Big hug van mij

Jacq

Nogmaals, geniet van elke dag, leer ;-) van elk moment en ontspan waar dat kan.

Heb een mooie tijd daar op het mooie Palawan!

Joyce

Gaaf! Geniet er van.

Moniek

Geniet van weer een bijzonder avontuur Heleen!

Chris

Heleen een fijne en goede reis. En ga ook vooral genieten van de dingen die je daar mag en kunt doen!

Lieke, Lia, Elle - team VW

Fijne reis Heleen!

Hetty v.d Velden

Goede reis en veel plezier

Elsbeth Loof

Lieve Heleen.
Een hele fijne mooie reis gewenst.
Veel succes en plezier.
Xxxx

Janine Buschman

Wat een gave uitdaging. Geniet xxx

Liesbeth.

Fijne reis en veel plezier.

Michel Suiker

Heel veel plezier daar en mooie herrineringen opdoen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active