palawan-heleen.reismee.nl

Ziekenhuis!

Voor wie mij kennen:het is goed ontstressen. 3 keer daags eten, beetje thee drinken, beetje lezen , beetje kletsen.

Veel contacten met anderen, spelletje yahtzee met Ed en David en Bridget .

Bridget slaap even bij mij. Ze 38 en de meiden gemiddeld 19 jaar. Tot Edwin komt is zij mijn roomy.

Vandaag voor het eerst in Narra in het ziekenhuis. Geen röntgen of iets anders, alleen bloedonderzoek voor de diagnose . Als het moeilijk wordt, bijv. Nierstenen, dan gaat men naar Puerto Princesa met de ambulance.

Ze werken taak gericht , een doet medicijnen, Eem is de headnurse, iemand die alleen papieren statussen doet.

De dokter zit met pyamabroek en T-shirt, wijdbeens achter een tafeltje. Veel verhalen over de gezondheidszorg. Leuk om de verschillen te bespreken.

Ondertussen brengt de verpleegkundige in opleiding een infuus in. De medicatie is op. Men moet de medicatie eerst halen in Eem externe apotheek.

Het vervoer gaat via een tricycle. Een scooter met een bakkie eraan waar we met 5 personen inzitten

Reacties

Reacties

Jacqueline Noorbergen

Beeldend geschreven. ?

Ik zie die dokter voor me.

xxx

Bianca

Wauw Heleen prachtig wat een ervaring zeg! En inderdaad zie de dokter ook voor me....ha ha

Annette

Wij maar klagen als er een pilletje te weinig geleverd is.
Outfit van de arts....ziet em al zitten. Teenslippers aan?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active